Ο Κούλογλου γράφει για την istomedia και το feta.gr

Ο γνωστός δημοσιογράφος και συγγραφέας Στέλιος Κούλογλου, τα ντοκυμαντέρ και η τηλεοπτική εκπομπή του οποίου "Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα" έχουν βραβευθεί επανειλημμένα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επισκέφτηκε πρόσφατα την ιστοσελίδα feta.gr που αναπτύξαμε για λογαριασμό της εταιρίας CheeseNet. Ακολουθούν μερικά από τα σχόλιά του, όπως δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Τρόφιμα και Ποτά" (τ.289):

"Είναι μία από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις που δοκίμασα τον τελευταίο καιρό... Όταν μπήκα στην ιστοσελίδα της [CheeseNet] (www.feta.gr) παρασύρθηκα. Πρόκειται για μια εξαιρετικά καλοφταγμένη ιστοσελίδα σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, ολλανδικά και δανέζικα) και αν στην Ελλάδα έδιναν βραβεία σε web sites, όπως γίνεται στο εξωτερικό, σίγουρα θα διεκδικούσε κάποιο με αξιώσεις. Εκεί μπορεί κάποιος να μάθει τα πάντα για την ιστορία, την παραγωγή και τη συντήρηση της φέτας, να κατεβάσει και να τυπώσει τις συνταγές που υπάρχουν και στο βιβλίο, αλλά και να παίξει ένα έξυπνο εκπαιδευτικό παιχνίδι... Το βέβαιο είναι ότι απορροφήθηκα τόσο πολύ παίζοντας με τα παιδιά μου το παιχνίδι του βοσκού με την γκλίτσα ώστε παραλίγο να χάσω το deadline για την παράδοση του άρθρου που μόλις διαβάζετε!

Το "δίκτυο της φέτας" είναι μια εκστρατεία που χρηματοδοτείται από την ΕΕ και την Ελλάδα και αποδεικνύει ότι - ευτυχώς - δεν πήγαν χαμένα όλα τα πακέτα της Κοινότητας. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι μας θυμίζει την ύπαρξη αυτής της άλλης, άγνωστης Ελλάδας: υπάρχουν σε κάθε γωνιά της χώρας ... εκατοντάδες μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις που κάνουν καλά και τίμια τη δουλειά τους, τα αποτελέσματα της οποίας είναι πολλές φορές σημαντικότερα και πιο ποιοτικά απ'αυτά του κράτους και των μεγάλων εταιρειών.

Τον τελευταίο μήνα, δύο επιχειρήσεις στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας... δαπάνησαν τεράστια ποσά για ολοσέλιδες καταχωρήσεις στις εφημερίδες που διαφήμιζαν τις νέες τους κάρτες ασύρματης πρόσβασης στο Internet. Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι ο υποψήφιος πελάτης και χρήστης του διαδικτύου μπαίνει στις μετριότατες ιστοσελίδες αυτών των εταιρειών ψάχνοντας τις στοιχειώδεις πληροφορίες... : το μόνο που θα βρει, μετά από ώρα ψάξιμο, είναι μια θλιβερή ανακοίνωση Τύπου! Θέλεις να αγοράσεις το προϊόν που διαφήμισαν την ίδια μέρα ή πριν από ένα μήνα; Αυτοί σου προτείνουν να "κατεβάσεις" ring tones με τραγούδια της Βανδή! Το fetamania.gr της Καρδίτσας είναι 20 χρόνια μπροστά. Αυτοί οι "άλλοι Έλληνες" πολλές φορές κάνουν θαύματα."

Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα του feta.gr για να παίξετε το παιχνίδι Feta Invaders, να λάβετε μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς και να πληροφορηθείτε για τη Φέτα
Εκτυπώστε αυτή τη σελίδα | istomedia